keskiviikko 2. toukokuuta 2012

♣ JUHLAPOSTAUS ♣

Heipä hei vaan kaikille ~ n____n Sori että tää juhlapostaus viivästy, mut unohin sen. Mut tää ei oo kovin erikoinen, sisältää vaan kuvatarinan ja shootin ~ Mutta toivottavasti silti tykkäätte :3

                                                               KT - Lukittu enkeli part 2

     C - Kuinkakohan kauan olen yrittänyt kerätä energiaa nousta...? Vihdoinkin kyllä sain ne energiat.

                                 C - *nousee*  Mun pitää tosissaan säästää energiaa ...

                               C - Mun päähänkin sattuu ihan älyttömästi.
                   C - *lähtee kävelemään* Ehkä näin saan lisää energiaa...


                                 C - *kompastuu johonkin* IIKS >w<

                               
                                    C - *tumps* Ai hitto....

                                      C - Mun jalka .... ;_____;
                                      ? - En kai satuttanut sinua liikaa?


                                        C - K-Kuka siellä? *peloissaan*
                                        ? - Minulla on tärkeämpääkin asiaa, miksi edes kuuntelet sitä jättiläistä?





                                       
                                          C - Anteeksi, mut se ei kuulu sinulle, tuntematon.
                                          ? - Kyllä sinä minut tunnet, minä jopa en antanut jätin ostaa häntä.


                               C - Tuota en usko... *laitaa kädet puuskaan*
                              ? - Ihan rauhassa, mutta minäkään en halunnut sinun luokse, kyllä minä olen hän.

                                
                                       C - Minä vihaan valehtelua *nousee ja lähtee kävelemään*
                                       ? - En minä valehtele, minä olen hän. Usko pois ~


                                         ? - Tiedän sinusta kaiken, niinkun tiedät hänenkin  tietävän.
                                         C - Yksikin esimerkki.

                     
                                         ? - En aijo kertoa.... Miksi muka pitäisi?

 
                                                 C - Koska muuten alan inttää... Ja jos olet hän niin et pidä siitä.
                                                 ? - Jos alat inttää leikkaan hiuksesi, niin että sinusta tulee kalju.

                                 C - Ei saa leikata mun rakkaita hiuksia ;____;
                                 ? - Näätkös? Tiedän sinusta melkein kaiken *naurua*

                          
                                C - Sori, mut mä uskon vasta kun nään sut oikeesti ihmisenä.
                                ? - Haha, hyvä yritys mutta sinä tiedät etten pysty.

                                     C - Nii'in, sehän olisi sitten hyvä jos olet hän.


C - No jaa.... Minäpä taidan oikeastaan lähteä tästä. ~
? - Mitä? Minne sinä luulet meneväsi, Charlotte? owo

                                    C - *räväyttää silmät auki* Se olikin vain unta...

                                   
                                              C - Onneksi minulla oli sinut, herra Kani ♥


                                                            EXTRA : 


Tässä vielä loppuun Charloten pehmolelut ~ :3

Ja sitten siirrytään shoottiin...

INSIDE SWEET ~ ♥






The end ♥

Mitäs piditte? :3 Ite tykkäsin viimesestä kuvasta ehkäpä eniten. Kommenttia ois kiva saada ja kysyäkkin saa. Ja vaatteet on kanssa ihanat ja söpöt btw ~ Mut en jaksa pölpöttää enempää joten moikkaa n____n





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti