torstai 27. lokakuuta 2011

News ☼♣

Hellurei! Mulla on hyviä ja huonoja uutisia....

Ensinnäkin ~
Saan varmaan obitsun ja peruukin Lotelle! Obitsu ois plasticpopista 25cm SBH-S White :3 Peruukki ois etsystä sinine pitkä mohair ~  Chippejä en uskalla vaihtaa....Mutta mun mielestä chipit sopis sen peruukin kanssa!

Toiseksi ~
Väliin nyt huonompia uutisia....Saan ehkä dal Kanarian siis ens kuussa joskus ♥ Mutta väliin tuli yksi pieni ongelma....Pullip Romantic Alice Pink ver. ♥ Ihastuin siis (Lyhenne on RAPV) RAPV:hen, ja mietin kuumeisesti kumman ottaisin. Rahaa ei olisi kunnolla RAPV:hen, mutta saan taivuteltua isäni maksamaan vähän yli 8D Kolmas ongelma on pullip Megurine Luka :> RAPV saattaa tulla nopeesti sold out, mut mä haluisin dalinki ♥ Mut Megurine Luka on niin söötti ♥

Kolmanneksi ~
Kuten varmaan jo luitte - SAAN ENS KUUSSA UUDEN NUKEN ♥ Ehdokkaat siatte jo tuossa. Ongelmia minulla siis on sen kanssa, mutta kyllä mulla on aikaa! :3 Sen lisäksi, pidän Halloween bileet lauantaina.

Neljänneksi ~
Saatte (Toivottavasti jo tänään) kuvia & ílmoitus kuvatarinan pian! Myös uuden headerin saatte, kunhan sen päätän! Laitan tänne sitten kyselyn saatte itse äänestää söpöimmän! ;) Ja Halloween - kuvatarina tulee sitten sunnuntaina! Tulle extra hyvä, jos tulee vielä yksi ainoa  lukija lisää :>

Kiitos kaikille, saatte pian sitten kuvia taas ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti