torstai 29. joulukuuta 2011

Hello, again ^.^

So, we meet again ~ :D Joo, no mut otin parempia kuvia tosta suoraan lam pun vierestä, joten siis tässä ne kuvat :)


Tuitui <3 Laitoin tän headeriks, mut blogger tais temppuilla jotai ku se teki siitä ison vaikka muokkailin tätä
Tää ois ollu toine vaihtoehto headeriks :3
Mun muokattu versio joka ois tullu headeriks :D Mut se oli ppaljon jättimäisempi siinä.
My beautiful darling <3

Ja nyt tulee tarkempia kuvia tosta asusta :)
 MÄ NII RAKASTAN TOTA PINNII <3
Tätäki mä nii rakastan ;___; <3 Kattokaa nyt tota rusettii tossa luurangon päässä, ja tota raitoja <3
(Unohin laittaa sen käden paikalleen >.<) Sit noi hihat on kiinnitetty hakaneulalla molemmissa hihoissa.
Mun rakas ihana hame <3 Tommone söpö luuranko hame, jos on irti otettava vyö :3 Toi koruki viel <3
Siihen asuun kuuluvat sukat :)
Sit vielä tuo "kiitos kun tilasit!" - lahja :3
Tuitui, noi rusetit <3 Uskon, et se myyjä anto tarkotuksella noi, koska ne sopi paitaan tosi hyvi! :)

No siinä se taiski olla! Oon nyt postannu varmaan tuhannesti tänää, ton peruukin ja vaatteitten takia :D
AINII!
Sain myös peruukki tarroja, et ei tarvii liimata niitä! :) Ja ei tarvii miljoonaa vuotta ottaa sitä peruukkii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti