sunnuntai 4. joulukuuta 2011

Random pictures ~~

Joo eli vihdoinkin saatte kuvia Charlotesta :D Joo, ja oon vähän muuttanu ulkoasuu jne ja vaihan nyt sitte talvisemmaks kunhan löydän söpön taustan <3

                                                    Joo lol, nää on otettu koneella mut what evör :D
                                        Näillä koneen kuvilla tulee iihan pikkusen valoo? Ja älkää välittäkö mun hihasta...
                                                Hih, sori oli kiva ottaa tämmösii "ristikko" kuvia ~~

                                               Vihaan tota valoo ;___; Jooja, kauheet tapetit vielä nii eäh...
                                        Sit tossa näätte Loten uutta tukkaa! Eli oon leikelly ja suoristanu sen hiuksia :)
                                         Ja hoi valo ei tullu rääkkäämään mua tässä kuvassa!
                                                   Ja takaa ~ Tässä taas valo tuli rääkkää mua -___-
                                                Ja edestä ~ Tässä kuvassa valo oli jo kerenny vallata koko kuvan...
                                               Ja sit mustavalkosta kehiin :3
                                             Yh mun päätä näkyy ;___; Mut tähän oikeestaan mustavalkoset loppuki...?

                                               Joo, eli tässä on yks paljastus juhlapostaukseen liittyen....
                                          Koittakaapas vaikka kommenteilla arvata ;3
Joo, tästäki saa arvailla tietenkin :D Joo toi yks kuva meni pilalle.

THE END ~  




No mut inspiraatio lähti lomalle, nii ei nyt tuu enempää kuva sori >.< Jooja, valo kiusas mua liikaa ~~ 
                                         

       

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti