lauantai 17. joulukuuta 2011

Lukittu enkeli ~ Käsikirjoitus

Eli kun mun isosisko valitti et se ei oikeen tajunnu tota Lukittu enkeli ~ - kuvatarinaa, niin päätin tehä käsikirjotuksen! :)


Lotteen liittyy monia salaisuuksia, joista osat paljastuvat, ja osat ei. Kuitenkin, Lotte luulee että hänen pahin vihollisensa on tullut kostamaan. Mutta Lotte ei arvaakkaan että paha valo, jonka nimeä kukaan ei tiedä onkin tullut vannomaan kostoa tyttärensä satuttamisesta. Valo on napannut ja kiusannut kaikkia jotka ovat hänen tytärtään kiusannut tai edes häirinnyt. Valon tytär on oikea katastrofi, itsepäinen lissu. Eräs heistä onkin joutunut jo moneksi vuodeksi valon armoille. Lotte lankeaa ansaan, ja asettuu sängyn reunalle, johon  valo oli asettanut hypnoosin - yksi Loten heikkouksista. Hypnoosissa hän lentää toiselle puolelle paikkaa. Mutta lentäminen vie paljon voimia, joten Lotte pyörtyy moneksi tunniksi makaamaan. Sillä välin hänen sydän viedään Lotelta raa'asti. Lotte herää sydämmettömänä, ja heikkona. Lotte saa tietää että hänen sydämensä on lukittu kristallipalloon. Mutta hänen on kaikkien aikojen kallein ja rumin kokoelmasta, alukkaitten sydämmet on aina tuollaisia etteivät he heti pääsisi pois painajaisesta. Valo kiduttaa Lottea raskaimmilla töillä mitä löytyy ja pidentää työ - aikaa. Lotte kuitenkaan ei välttämättä selviäkkään hengissä muilta valon tempuilta... Vai selviääkö?




Joo tommone tylsähkö :D ++ En voi kunnolla jatkaa ennen jouluu, tiettyjen syiden takia.
1. Nyt on  KIROTTU flunssa ;___;
2. Huomennaki lepäilen koska maanantaina on joulujuhla.
3. Kuulitteki, maanantaina on joulujuhla joka on siis illalla ja mun pitää valmistautua jne.
4. Sillo koulussa on semmone kiva päivää <3 Ja unohan sit postata -____-
5. Oon kokopäivän sillee : Joululoma joululoma JOULULOMAAAAH! Ja saatan postata joulu - postauksen jos jaksan owo
6. Oon laiskana aina ekan päivän joululomasta.
7. En kerkee, ku mennään jouluks serkuille ja en iihan välttämättä nyt tuo sinne Lottee...
8. Joulunaki oon iha joulufiiliksis ja oon kokoaja sillee " Hihihihihihihi....", ja oon vieläki serkuilla.
9. En heti joulun jälkee rupee ny kuvatarinoita tekee.
10. Saan katos ehkä obitsun ja peruukin joululahjaks nnii mun pitää säätää joonku aikaa sen obitsun kaa :D

Nnii eli kyl siin kestää jonku aikaa ~
Mut kohta laitan yhen lyhyen shootin !
Siihen asti moikkaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti