lauantai 17. syyskuuta 2011

Dream dolls ~ part 2

Eli nyt laitan pari aivan ihanaa nukkea jotka aijon hankkia varmaan (Eli tämä on nyt melkein kuin ostoslista) . Ja varmaan huomasitte tuolla ylhäällä tuon "Kahden sisaruksen nukke blogi ~ Kertoo korealaisista keräilynukeista." No tuota kuten varmaan arvasittekin, tämä on nyt siskoni kanssa yhteinen blogi! ^^ Ja tuota minä laitan aina minun postauksieni loppuun A kirjaimen josta tunnistatte minut! :---)

Mutta nyt sitten listaan!


                                                             Dal Phoebe
                                          Jotenkin vaan rakastuin tähän pikkuiseen mytry suiseen tyttöön <3 Nuo silmät
                                        on aivan ihanat! Ja vaatteetkin on oikeastaan aika söpöt....<3 Ja tuo kaulakoru!
                                        Mutta miten hän valtasi sydämmeni? No, olin mollamaniassa katselemassa
                                         obitsuja. Menin kuitenkin nopeasti myös vilkaisemassa muitakin nukkeja.
                                        Ja sitten silmääni iski tämän tyttösen kauniit silmät <3 Tietysti rupesin myös
                                        tutkimaan lisää nukesta. Ja kun pullipstyleen hintaa menin katsomaan, näin
                                        enemmän ihania kuvia ja minä vain rakastuin....<3


                                                                Pullip Kirsche
                                       Rakas ihana Kirsche <3 Niin kaunis meikki, niin kauniit silmät <3 Niin söpöt
                                       hiukset<3 Tähän tytteliin oikeastaan rakastuin ystäväni kautta ~ Nimenkin
                                       jo tietäisin, mutta sitä en kerro ;---) No kuitenkin, tämä on  EHDOTTOMASTI
                                       se pullip jonka ostan seuraavaksi jos ostan. Oikeastaan käy  kamppailua
                                       pyytäisinkö tätä neitokaista, vai taea joka tulee seuraavaksi.

                 
                                                     Taeyang Arashi
                                    Tästä taesta olen tykännyt siitä asti kun olen taet nähnyt. Nuo ihanat silmät aluset
                                  on niin ihanat Arashilla <3 + Sillä on tatuointi rintalihaksissa ;---) Juu, mä oon ofc
                                  kattonu tsiljoona kuvaa tästä poitusta ilman paitaa *vinkvink* . Mut (Harmi kyllä)
                                  tää on tarkotettu Lotelle poikaystäväks. EI SE NYT HERRANJESTAS ILMAN
                                 RAKKAUTTA VOIS ELÄÄ!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti