lauantai 10. syyskuuta 2011

Tiedotuksia!

Noniin, kerronpas teille nyt pari asiaa....



Ensimmäinen asia ~
En pysty laittamaan uusia kuvia, koska en jaksa laittaa vanhoja (Laiska minä) ja tällä hetkellä Lotte on kaljuna koska mulla on operaatio-"Suorista Loten peruukki" menossa. Ja mun pitää varmaan tsiljoona litraa keittää vettä >3< + Mun jalka on tosi kipee, en pysty kunnolla kuvaa & kauaa kuvailla. En oo varma onko se murtunu mut....Niin.


Toinen asia ~
Kuten äsken kerroinkin, mun jalka on ihan helkutin kipee. Ja kuten sanoin, en oo varma onko se murtunu. Lääkärissä ei olla vielä käyty nyt tiedoksi, koska me ekaks vähän seuraillaan mun jalkaa, miten se voi. Käveleminen sattuu ihan hitosti, mutta en viiti valittaa koko ajan siitä vanhemmille ettei ne hermostu. Koska iskä hermostuu muutenkin jos itken koska mun jalkaan sattuu. Oikeestaan se huutaa mulle....

Kolmas asia ~
En tiedä milloin saan ostettua nukkeni, koska tällä hetkellä sydämmeni on vallannut 2 sold out nukkea <3 Ja kuten jo varmaan tiedätkin, sold out nukkeja on hirveen vaikee saada! Ne on niin kalliita, ja sen taki mulla saattaa ehkä kestää nuken hankinnassa... Paitsi jos otan sen dalin, jonka mallia en paljasta, ja sitten yhden sold out pullipin.


Neljäs asia ~
Hyvät ihmiset sentään! 3 lukijaa on, mutta kävijoita on 75! Kommentin kommenttiakaan ei näy missään! Tiedän kyllä että postauksia on todella vähän, ja nekin ovat epä-kiinnostavia, mutta silti! Kommentti vaivoja on todella monella blogin pitäjällä, mutta lukija prodielmaa! No mutta nyt sitten alatte liittya lukijoiksi, tai Lotte tulee ja syö teidät! >:---D

Viides asia ~
Jos siskoni saa nuken ennen minua (Toden näköisesti...) niin tästä blogista tulee luultavasti meidän yhteinen! En paljasta minkä nuken siskoni on haluamassa, koska en viitsi kysyä haluaako hän pitää sitä salassa. Siskoni tarvitsee enää n.20-50€ (En tiedä paljonko hänellä on rahaa :--P), mutta ei hätää! Laitamme varmaan joku päivä kirpparille vaatteita, josta me molemmat saamme rahaa!



   

Voitte poistua kunhan liitytte ensin lukijoiksi, Lotte vahtii ~ *Kokous päättyy*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti