sunnuntai 18. syyskuuta 2011

KT: Welcome home Charlotte!

Eli nyt siis laitan tämän vanhan kuvatarinan joka oli myös vanhassa blogissani. Voin sanoa, että huono laatu on todella koska oli jo pimeetä &  tosi huono valo. Ja sen lisäks olin niin innoissani et kuvat meni muutenkin pilalle :---P


Kertoja
*Tekee*
Ajattelee
HUUTAA
Puhuu



                                           (Kamalin kuva ikinä mut pahempiakin tulee)
                                      Lotte: Mmh....
                                      Minä: Näyttää ihan joltain prinsessalta ♥
                                     Äiti: SYÖMÄÄN!

                                         Juuri kun jätti menee pois, niin silloin pieni tyttö herää ~
                                     Lotte: Huomenta laatik.....IIK! M-Missä minä olen?

                                             (Kuolen häpeään -____-)
                                     Lotte: Pitää siis mennä tutkimusretkelle ^.^ Eikö niin Herra Hermann? 
                                     Hermann: Mitä toi ajattelee? En mä nyt mikää leikkikalu oo!

   Ja niin yli-kiltti Lotte aloittaa sen ensimmäistä kertaa....~
                                       Lotte: HERRA HERMANNI PUPUU!  Anna anteeksii >__< Olen kamala!

                                             (MITEN MÄ OON VOINU KUVATA NÄIN HUONOSTI!?)
                           Lotte: Voi Herra Hermanni! Olen NIIN pahoillani! Kaikki inhoavat minua varmasti!

                                           Mutta sitten Lotte käyttää aivojaan ~
                            Lotte: Mutta hetkinen...En tunne edes tuota pupua! RIKOIN SÄÄNTÖJÄ >3<
                           Ääni: Älä välitä mitä teit, tutki paikkaa ennenkä teet ison virheen ~
                           Lotte: I-ison virheen? K-kuka siellä...? Ehkä minun olisi vaan parasta tutkia paikkaa.

                             
                                  Vähän ajan päästä ~
                                             Lotte kiipesi alas ~
                                    Lotte: Huhhuh! Sepäs oli rankkaa!

                                                      ´
                                               Lotte: Mutta en olisi selvinnyt ilman näitä portaita! Kiitos portaat! ^.^

                             Sitten Lotte alkaa tutkia paikkaa alhaalla extra söpöillä jaloillaan ♥ ~

                            Ja loppujen lopuksi hän väsyy ja istahtaa laatikon viereen...Mutta minkä laatikon?
                             
        Lotte: Jalkoihini koskee, on kylmä. Kukaan ei varmasti pidä minusta kun olen tämmöinen.
        Lotte: Ainakin minun seuranani on tämä kiltti laatikko joka on minun....

                                               Ja pienillä aivoillaan Lotte hoksaa jotain!

                                       Lotte: kanssani....Mutta tuohan on se ilkeä kidutus laatikko jossa tänne tulin!

                                                Lotte nousee ja katsoo laatikon taakse ja näkee....
                                      Lotte: Mutta tuossahan olen minä!

                                           Lotte kääntää laatikon oikean puolen
 Lotte: Tyhjää...Mutta tämä se laatikko on! Ja...Mullahan pitäis olla se röyhelö mekko joka on aivan liian hieno tälläiseen!

                                           
                                       Lotte: Hmm...Tässä ei nyt kaikki täsmää. Ja o-omistaako joku minut...?
                                       Minä: Ai Charlotte! Eh, miten sinä tänne pääsit...?

                                   Aivan hämmentynyt Lotte kuitenkin kiltisti niinkuin aina vastaa kysymykseen.
                   Lotte: Ömm....Kiipesin tuolta pöydältä. Oletko sinä minun omistajani?
                   Minä Ehkä Lotte on supernainen.... Oletpas taitava Lotte! Olen kyllä.

                                           Ja Lotte heittäytyy dramaattiseksi ~
                                          Lotte: Mutta ei kukaan tämmöista "Liian kilttiä" ja vaativaa tyttöä halua.
                                         Minä: *Purskauttaa vedet pois suusta* SANOITKO VAATIVA?
                                         Lotte: Kyllä sanoin. Minä tiesin ettet halua minua
                                        Minä: Eikun sinähän et ole tippaakaan vaativa!
                                       Ja minä ostin sinut koska en halunnut ketään muuta!
                                            Pienen draama kohtauksen jälkeen alkaa taas kuulustelu ~
          Lotte: I-ihanko totta? Olet liian kiltti minulle! Ja minä taas niin epäkohtelias. Saanhan anteeksi?
         Minä: Tottakai saat! n___n


           
         Lotte:En tahdo olla ilkeä mutta... Miksi minulla on tälläiset vaatteet vaikka minulla pitäisi olla...



                                            Lotte kääntää taas laatikon ~
                       Lotte: ...Tämmöiset vaatteet?
                       Minä: Ai anteeksi. Kello on jo niin paljon että vaihdoin sinulle yöpuvun. Ei kai haittaa?

                                           (Maailaman huonoin kuva palkinto tänne vaan!)
                    Lotte: Sanoitko y-yöpuku....? Mutta minä olen vielä epäkohteliaampi! Anna anteeksi!
                    Minä: *Huokaus* Tottakai saat anteeksi Lotte. Voi tuon Loten kanssa!

                                         
                                   Lotte: Jippii! Olet liian kiltti jätti-chan n___n
                                  Minä: Eh,keksit jo lempinimenkin...No, saanhan minä sanoa sinua Loteksi?
                                  Lotte: Anteeksi jos et pidä siitää >____< Voin kyllä vaihtaa sen! Toki saat!

                             
                           Lotte: Minulla olisi vielä yksi pyntö kyllä....Todella epäkohtelias...
                           Minä: No?

                             
                                  Lotte: Voidaanko syödä jotain...? ÄÄ OLEN LIIAN EPÄKOHTELIAS! >__<
                                  Minä: Voi sinusn kanssasi.... Tottakai voimme syödä!



                                                   The end ~♥
~Kyllä, kuvatarina on jo vanha mutta halusin nyt jonkunlaisen tehdä, koska en ole löytänyt sitä johtoa edelleenkään valitettavasti.
~Huono laatu on vallannut nämä kuvat kyllä vain, koittakaa kestää.
~ Ja älkää välittäkö minun idiootti maisista teksteistä noihin huonoonlaatuun liityviin siis.
~ JA NYT NIITÄ LUKIJOITA!

                                            

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti