tiistai 20. syyskuuta 2011

KT: New shoes!

Juu, eli nyt vihdoin jaksoin tehdä kuvatarinan kun Lotte sai sen uudet kengät :---3 Todella tylsä & lyhyt mutta saa nyt luvan kelvata :----P

Kertoja
HUUTAA!
Ajattelee
Sanojen painostusta
Puhuu  
*Tekee*




         Lotte tulee iltapäivä-teeltään ulkoa, mutta hän ei tiennytkään että hänelle oli lähetetty jotain...
                    Lotte: Hei taas! ^^ Tulin nyt teeltäni, ja hyvää oli ♥
                   Minä: Siinähän sinä olet! Odotinkin jo sinua, tuleppas katsomaan *Nostaa Loten sängylle*


                                                 Aivan pian Lotte makoileekin jo sängyllä ~
                    Lotte: Anteeksi jos oletn töykeä mutta....Mitä minun piti tulla katsomaan?
  Minä: No, sinä sait paketin postissa! Siinä oli sinun nimesikin, ja ajattelin että voisit nyt vaikka aukaista sen...
Lotte: Ai meinasitko että snä avaisit sen ilman minua? Sehän olisi ollut SYPERHYBERDYBER ilkeää!

                                     Töykeästi jätti vain antaa lahjan Lotelle, kuuntelematta mitä hän äsken sanoi.
                      Minä: Noh, tuossa on nyt se paketti!
                      Lotte: Oh, niin söpö paketti....


                                         Vähän aikaa vain katseltiin laatikkoa.

                    Lotte: Oh, kehtaankohan minä edes aukaista tuota pakettia? ♥
                    Minä: Kyllä kehtaat, avaa se jo!

(Juu tämmönen väli kommentti, että olen minäki reilu ku komentelen Lottee tekee kaikkee >:--D)

                                            Paketin sisältä paljastuu todella söpöt kengät! ♥
                         Lotte: Oh, ne on kengät! Niin hirmuisen söpöt....♥
                         Minä: Niin on ♥ Kokeile niitä!

                                              Aivan lumoissaan oleva Lotte ei kehtaa kokeilla niitä ~
               Lotte: Oh, enpä nyt tiedä...Jos kokeilen niitä, ne voi likaantua heti >___<
               Minä: Hölynpölyä! Sinä olet puhtaampi kuin puhdas vesi! Kokeile nyt vaan! Yllytys is best!

                                            Loppujen lopuksi Lotte kuitenkin kokeili kenkiä.

                           Minä: Ne ovat todella söpöt sinulla Lotte! ♥
                           Lotte: Minäkin pidän näistä kovasti ♥

                                            (Huomatkaa toinen käsi just irtoomassa)
                    Lotte: Nämä ei onneksi ole korkokengät! ^^


                                                    
                           Lotte: Hih, näistä tulee olemaan lempikenkäni! ♥
                           Minä: Noh, hyvä jos pidät niistä :---)


                                     The End ~
 ~Juu, nyt on taas uusi headeri, ja siskoni ei näytä blogista välittävän joten tämä on taas minun blogi. 


















                       

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti